duminică, 25 septembrie 2011

Buna dimineata copii...25.09.2011

El şi ea în pat. Sună telefonul. Ea răspunde. După ce ea se întoarce, el întreabă:
- Cine a fost?
- Soţul.
- Atunci plec.
- Stai liniştit.. A zis că mai stă încă o oră, fiindcă a ieşit la o bere cu tine!

La conferinţa anuală a berzelor trei berze stau de vorbă:
- Ce aţi mai făcut zilele astea??
- Eu am adus pe lume doi gemeni drăguţi!
- Eu am adus pe lume tripleţi!
A treia barză:
- Eu am speriat patru studenţi!

- Care este motivul divorţului?
- Din cauza divergenţelor în privinţa religiei!
- Cum adică?
- Fostul meu soţ nu voia să recunoască nici în ruptul capului faptul că sunt o Zeiţă!

Curajul înseamnă să te întorci acasă la miezul nopţii, să-ţi vezi nevasta aşteptându-te cu un măturoi în mână şi să o întrebi:
- “Încă mai faci curat sau tocmai te pregăteai să decolezi?!”
Tupeul înseamnă să te întorci acasă la miezul nopţii, învăluit într-un nor de parfum de femeie, cu urme de ruj pe haine, să-ti vezi nevasta aşteptându-te cu un măturoi în mână şi să-i spui:
- “Nu te enerva, tu urmezi!”

El: Vrei să te măriţi cu mine?
Ea: Ai casă?
El: Nu…
Ea: Ai BMW?
El: Nu..
Ea: Cât de mare este salariul tău?
El: Nu am salariu… dar…
Ea: Niciun dar… Cum pot să mă mărit cu tine când nu ai nimic din ce îmi doresc? Hai, dispari!
El pleacă bolborisind:
- Am o vilă la munte şi una la mare, un porche, un rolls si un mayback. De ce să mai cumpăr un bemwe?! Şi salariu, la ce să mai muncesc dacă scot zece mii pe lună numai din chiriile din cele trei blocuri de la Bucureşti.

- Care-i diferenţa dintre un ungur şi un cerb loviţi de o maşina într-o pădure din Ardeal?
- În faţa cerbului se observă urme de frână.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu