sâmbătă, 12 februarie 2011

Buna dimineata copii! 12.02.2011

 
Un roman decide ca e momentul sa prinda ceva cheag,asa ca emigreaza in Canada, unde se pune serios pe treaba si incepe sa cistige multi bani.
In cele din urma se intoarce acasa plin de bani si un vecin, verde de invidie, il intreaba:
-Dar cum ai reusit, mai omule, sa faci atata avere?
-Pai simplu, ma trezeam in fiecare zi pe la 10-11, faceam un dus, beam o cafeluta si dadeam un telefon sa vina niste fete sa ne simtim bine. 
Dupa cateva ore de distractie, pe la 3, ieseam si eu la munca. Mergeam pe strada si vedeam o hartie de 100 $, ma aplecam si o ridicam. Mai incolo era una de 50 $, o luam si pe aia. Si tot asa, culegeam de pe caldaram bancnote peste bancnote, pana oboseam si imi dadeam seama ca e momentul sa ma intorc acasa. Pana noaptea tarziu mai mancam, ma mai distram cu fetele, iar a doua zi o luam de la capat.
Vecinul se decide sa faca si el la fel. Vinde tot, isi ia bilet de avion si se opreste in Toronto. Cand iese din aeroport, vede pe jos o hartie de 100$. Se apleaca si da sa o ridice, dar se razgandeste si-si zice:
-Da' ce, sunt prost sa ma apuc de lucru chiar din prima zi?
 
 
 
Se organizeaza un concurs pentru a vedea care este cel mai istet, cel mai abil, cel mai destept etc. presedinte. Se prezinta la concurs Bush, Putin si Base si li se spune tema: intr-o hala sunt 500.000 papagalite si un papagal. Fiecare trebuie sa intre si sa prinda papagalul. Intra primul Bush, incepe o harmalaaaaie mare acolo, chirailaaaaaa pe pasari, nenorocire! Sta asta înauntru, staaa, staaa ....nu mai iesea. Dupa vreo 2 ore de nenorocire iese Bush, plin de gainat, cu parul vâlvoi, obosit mort si cu o pasare in mâna si zice:
- Asta e!
Se uita juriul sub coada si zice:
- Nu e asta, e papagalita!
Intra Putin, sta si asta vreo ora, tot harmalaaaaie, urgie etc. Iese mai repede, dupa vreo ora, mizerabil tot, cu o pasare in mâna si zice:
- Asta e!
Se uita juriul sub coada si zice:
- Nu e asta, e papagalita!
Intra si Base, si deodata se lasa linistea în hala si dupa vreo 30 de secunde iese cu o pasare in mâna si zice:
- Asta e!
Se uita juriul sub coada si zice:
- Asta e, domne!
Ailalti doi se holbau tâmpiti si întreaba:
- Cum dracu ai reusit, ma?
- Pai, zice Base, am intrat înauntru am facut doi pasi, m-am oprit si am strigat "Sa traiti bine!" si în linistea care s-a lasat l-am vazut pe gaozarul asta când a zis:
- Du-te-n p..a mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu