vineri, 25 februarie 2011

Buna dimineata copii! 25.02.2011

Serbia
O vecina da peste un pusti care sta pe scari si plânge.
- Ce-ai patit, puisor?, îl întreaba ea.
- Tata a patit-o, se smiorcaie pustiul. S-a lovit la deget cu un ciocan.
- Si atunci tu de ce plângi?
- Pentru ca la început am râs.
--------------------------------------------
SUA
Un preot catolic, un pastor reformat si un rabin vor sa afle care e cel mai bun în meseria sa.
Se duc în padure, îsi aleg câte un urs si încearca sa-l converteasca. Ulterior, catolicul povesteste:
- Am gasit un urs, i-am citit Catehismul si l-am stropit cu agheasma. Saptamâna viitoare îl astept la împartasanie.
- Am gasit un urs si i-am tinut o predica din învataturile Domnului. M-a lasat sa-l botez, zice si pastorul.
Cei doi privesc apoi spre rabin, care zacea pe o targa, înfasurat în bandaje.
- Poate ca nu ar fi trebuit sa încep cu circumcizia, zice acesta.
---------------------------------------------
Taiwan
Broasca testoasa-tata îi spune fiului o poveste: "A fost odata ca niciodata o iepuroaica alba."
- Asta-i o poveste pentru bebelusi. Nu stii una SF?, spune fiul.
- Bine. "A fost odata ca niciodata o iepuroaica astronauta."
- Tata, insista pustiul, zi-mi ceva ca pentru copii mai mari!
- Bine, bine. Dar promite-mi ca nu ma spui lui mami! "A fost odata ca niciodata o iepuroaica goala pusca"
--------------------------------------------
Ungaria
Doctorul: "Mi-ati ascultat sfatul si ati dormit cu fereastra deschisa?" Pacientul: "Da".
Doctorul: "Deci v-a disparut complet astmul de care sufereati?"Pacientul: "Nu, dar mi-au disparut ceasul, televizorul, iPodul si laptopul ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu