duminică, 3 aprilie 2011

Buna dimineata,copii! 03.04.2011


Arsenic
O doamna intra la farmacie si ii cere farmacistului arsenic. Farmacistul intreaba:

- Doamna, dar la ce va trebuie arsenicul ?
- Ca sa-l omor pe sotul meu !
- Doamna, nu pot sa va vand arsenic pentru acest motiv, imi pare rau, spune farmacistul.
Atunci doamna scotoceste in poseta si scoate o fotografie cu sotul ei, care facea dragoste cu sotia farmacistului.
Acesta se uita la fotografie si spune:
- Ah, scuzati-ma, n-am stiut ca aveti reteta!
Recunoasterea sexului
Sotia isi gaseste sotul omorand muste in bucatarie.
- Ce faci aici?
- Vanez muste!
- Da? Si ai omorat vreuna?
- Sigur ca da: 3 masculi si 2 femele!
- Si cum le-ai recunoscut?
- Pai 3 stateau pe o sticla bere si 2 pe telefon.
Caine rau
O familie are un caine de care vrea sa scape. Sotul ia cainele in masina, il duce la cateva strazi distanta si il lasa acolo. Se intoarce acasa si peste 2 ore, hop si cainele la usa.
A doua zi sotul pune cainele in masina si il duce in alt cartier. Se intoarce acasa peste 2 ore, iar apare cainele la usa.
A treia zi ia cainele il baga in masina, da ture prin oras, o ia pe tot felul se strazi, se invarte... lasa cainele... se urca in masina si pleaca.
Peste 2 ore suna telefonul in casa.
- Nevasta, s-a intors cainele acasa?
- Da, s-a intors.
- Da-mi-l la telefon ca m-am pierdut...
Meniul zilei
Dintr-un avion in flacari pasagerii sar, cu parasuta, exact peste un trib de canibali. Fiul capeteniei canibalilor ii vede si fuge repede la tatal sau:
- Taticul, aterizeaza unul gras!
- Gras? Cu varza!

- Taticule, aterizeaza unul slab!
- Slab? La gratar!

- Taticutule! Aterizeaza o blonda sexi! Doamne, ce picioare are!
- Blonda, sexi ? In coliba!
- Si mama ?
- Mama? Cu orez!
Hotul si ostaticii
Un hot sparge o banca si ia cativa ostatici.
Intreaba agresiv pe primul retinut:
- Spune, m-ai vazut jefuind banca ?
Ostaticul raspunde: Da !
Fara sa mai stea pe ganduri, hotul il impusca. Apoi intreaba acelasi lucru pe cel de-al doilea ostatic. Acesta raspunde :
- Eu nu te-am vazut... dar te-a vazut nevasta mea !
Safari
Un vanatorle prezinta musafirilor sai colectia de animale impaiate.
-Iata, un leu pe care l-am impuscat in Africa, langa el, o veverita, iar acolo in spate este soacra-mea.
-Dar ce zambitoare este! remarca unul dintre musafiri.
-Da, pentru ca pusca avea luneta si pana in ultima clipa a crezut ca vreau sa o fotografiez...
Bula e vizitat de un vecin
- Auzi mai Bula, vrem sa tapetam camera de zi si e la fel de mare ca a ta. Tu cand ti-ai tapetat cate suluri ai cumparat?
- 20.
- Multumesc.
Dupa 2 saptamani se intalnesc:
- Auzi ma, tampitule, am cumparat 20 de suluri si 7 mi-au ramas in plus.
- Pai si mie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu