miercuri, 6 aprilie 2011

Buna dimineata,copii! 06.04.2011


Injuraturi pentru avocati
Intr-un bar, un tip nervos injura in gura mare avocatii: "...sunt idioti, va zic! Idiotii de avocati, fir-ar ei ai dracului..."
La un moment dat, unul din clienti, munte de om, se ridica, vizibil iritat si se duce la tip: "Ba, ce tot ma-njuri acolo?".
Tipul, pierit de spaima, "vai, va rog sa ma scuzati, n-am vrut sa va jignesc, n-am stiut ca sunteti avocat...".
Iar celalalt, enervat acum rau de tot, urla: "Io nu-s avocat, ma! Io-s idiot!!!"

Subtilitatile fidelitatii conjugale

Doamna, stiti ca sotul dvs. va inseala?
- Bineinteles! Stiu cu cine, stiu unde si cand, dar nu mi-am dat seama CU CE...

Mersul pe jos
La intrarea intr-o manastire, din multime, se aude un strigat:
- Fratilor, merg! Eu merg din nou pe picioarele mele!
- Spune, cum s-a produs minunea?
- Mi-au furat masina!

Badea ION

Vecinul il abordeaza pe Badea Ion:

- Stii ca ti-a murit soacra?
- Ioane, stii ca ti-a murit soacra??
- Ioane, nu ai auzit??? Ti-a murit soacra!!!
- Nu ma face sa rad ca am buzele crapate...

Fizionomie
O femeie cu copil in brate urca in autobuz.
Soferul: - E cel mai urit copil pe care l-am vazut.
Femeia se duce in spatele autobuzului, se asaza pe scaun, nervoasa si spune pasagerul de alaturi:
- Soferul asta m-a jignit foarte rau.
La care individul spune:
- Mai bine va duceti chiar acum sa-i spuneti vreo doua si in timpul asta va tin eu maimuta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu