marți, 5 aprilie 2011

Buna dimineata,copii! 05.04.2011


Spiridusul din lampa
Un om intra intr-un bar cu un strut in urma lui. Cum se asaza, chelnerul soseste sa ia comanda.
Omul spune : - As vrea o bere.
Apoi se intoarce catre strut si il intreaba : - Si tu ?
- Si eu as vrea tot o bere, raspunde strutul.
Chelnerul aduce cele 2 beri si spune : - Costa 7.35, va rog.
Omul baga mana in buzunar si scoate suma exacta. In ziua urmatoare, omul si strutul revin si omul cere iar o bere, iar strutul acelasi lucru. Din nou omul baga mana in buzunar si scoate suma exacta. Acest lucru devine rutina, in fiecare seara cei doi revenind la bar.

- Ca de obicei? intreaba chelnerul.
- Nu. Voi comanda un whisky dublu.
- Pentru mine la fel, zice strutul.
- Costa 8.42.

Din nou, omul baga mana in buzunar si scoate exact suma necesara, pe care o depune pe bar. Chelnerul nu-si mai poate stapani curiozitatea.
- Scuzati-ma, cum reusiti sa scoateti de fiecare data suma exacta din buzunar ?
- Ha, ha, zice omul, Acum multi ani, faceam curat in podul casei si am gasit o lampa veche. Cand am frecat-o, un spiridus a iesit si s-a oferit sa-mi indeplineasca doua dorinte. Prima mea dorinta a fost aceea de a putea intotdeauna plati ceea ce vreau sa cumpar doar ducand mana la buzunar si gasind in el exact suma necesara.
- Bine gandit ! raspunde chelnerul, majoritatea oamenilor ar fi cerut un milion de dolari sau ceva asemanator, dar asa veti fi bogat cat veti trai.
- Exact ! Ca am nevoie pentru un litru de lapte sau pentru un Rolls Royce, suma exacta este acolo, spune omul.
Atunci chelnerul il intreaba : Inca ceva domnule, si strutul ?
Omul raspunde :
- Ei, aici am cam dat-o-n bara, pentru a doua dorinta am zis ca vreau o pasarica cu picioare lungi, care sa fie de acord cu mine tot timpul...
La examen
Studentul intra, trage un bilet si incepe sa balbaie ce isi aminteste din notitele de curs. Dupa ce termina, profesorul se uita la el foarte serios si ii spune:
- Domnule, pentru raspunsul dumitale de astazi nu pot sa iti dau decat o singura nota si incepe cu P. Stii care este aceasta nota ?
- Pinci, domnule profesor ! Pinci !
BLONDELE
O blonda suna disperata la Politie:
- Mi-au spart masina, mi-au furat totul... si volanul, si pedalele, si schimbatorul de viteze, totul.
Peste o ora revine mult mai calma cu alt telefon:
- Va rog sa ma scuzati, m-am urcat in spate.
John si lordul
Lordul George da telefon acasa, de la club:
- Alo? John?
- Da, Sir.
- Du-te in dormitorul doamnei si vezi daca e singura! Daca e cu un barbat, ia pusca mea de vanatoare pentru elefanti si impusca-i pe amandoi !
- Prea bine, Sir!
In receptor se aud doua bubuituri, apoi vocea lui John:
Pe Lady am impuscat-o dar barbatul a sarit in piscina si a scapat...
- Stai putin, John! De cand avem noi piscina ?
- Nu va suparati, Sir, ce numar ati format ?
Teroristi
Doi politisti, pe un aeroport:
- Eu nu inteleg cum deturneaza un terorist un avion asa de mare...
- Mai tampitule, nu-l deturneaza cand e la sol, ci in aer sus, cand se face mic de tot...
Banii din san
Sotia vine acasa plangand ca i s-au furat banii din buzunarul camasii.
- Dar n-ai simtit cand hotul ti-a bagat mana la san? o intreaba sotul.
- Ba da, dar n-am stiut ce intentii avea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu