sâmbătă, 9 aprilie 2011

Buna dimineata,copii! 09.04.2011


Adresa de domiciliu
Un barbat in varsta sta pe o banca in parc si plange. Un tanar in trecere se opreste si il intreaba de ce plange. Batranul raspunde:
- M-am pensionat, am o groaza de bani, un apartament luxos si o nevasta splendida de 25 de ani!
- Si atunci de ce naiba plangi?
- Am uitat unde locuiesc!


Marire de salariu
Maria - servitoarea - cere doamnei o marire de salariu.

- Spune-mi, Maria, de ce sa-ti maresc salariul?
- Am 3 motive. Primul, este ca eu calc camasile mai bine decat dumneavoastra.
- Cine ti-a spus chestia asta?
- Pai, domnu'!

- Al doilea motiv este ca eu gatesc mult mai bine decat dumneavoastra!
- Cine ti-a spus prostia asta?
- Pai, tot domnu'...

- Al 3-lea motiv este ca fac dragoste mai bine decat dumneavoastra!
- Si asta, tot domnul ti-a spus-o???
- Nu doamna! Asta mi-a spus-o gradinarul!...

Si uite asa, Mariei i s-a marit salariul...


Cinema

- Ce film ruleaza in America ?
- Om bogat, om sarac.
- Ce film ruleaza in Albania ?
- Om sarac, om sarac.
- Ce film ruleaza in Romania ?
- Om trai si om vedea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu