luni, 4 aprilie 2011

Buna dimineata,copii! 04.04.2011


Zborul ingerasului
- Mamico, mi-ai spus, ca ingerii au aripi si ca pot zbura, da?
- Desigur, scumpa mea.
- Aseara, cand tu nu erai, am auzit cum tata ii spunea dadacei "Ingeras". Ea cand o sa zboare?
- Maine dimineata, scumpo, maine dimineata...
Fat Frumos si calul sau
Merge Fat Frumos calare la Ileana Cosanzeana, in turnul din Padurea Deasa. Cum ajunge, Fat Frumos ii spune calului:
-Vezi ca eu urc la Ileana Cosanzeana. Tu asteapta-ma aici jos. Daca vine Zmeul, eu sar cu parasuta asta, iar tu fi atent ca sa nimeresc direct in saua ta si apoi o luam la fuga.
Urca Fat Frumos la Ileana Cosanzeana, se iubesc ei ce se iubesc, cand, deodata se aud batai in usa...
Fat Frumos striga: "E zmeul!", ia parasuta si sare pe geam.
Ileana Cosanzeana deschide usa, cand in usa calul:
-Spune-i, te rog, lui Fat Frumos ca, in loc de parasuta, a luat sacul meu cu fan!
Rascoala din 1907
Examen in politie cu 3 concurenti, din care primii doi cu pile mari iar al treilea fara pile.
Intra primul concurent si examinatorul intreaba:
- La rascoala din 1907 au participat 40.000 de tarani. In ce an a avut loc aceasta rascoala?
- In anul 1907. - Perfect, sunteti admis.

Intra al doilea concurent.
- La rascoala din 1907 au participat 40.000 de tarani. Cati tarani au participat la aceasta rascoala?
- 40.000. - Perfect, sunteti admis.

Intra al treilea concurent, fara nici o pila.
- La rascoala din 1907 au participat 40.000 de tarani. Puteti sa-mi scrieti numele si adresa fiecaruia?
PERLE DIN CAZARMA
· Sa nu mai prind picior de soldat nebarbierit !

· Am auzit un zambet in formatie.

· Bateti trei pasi si incepeti sa cantati cu stangul !

· O mana criminala a dat cu piciorul si a spart chiuveta.

· Sa nu mai prind noaptea televizorul mergand prin camera !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu