luni, 18 aprilie 2011

Buna dimineata,copii! 18.04.2011


Un domn foarte bine imbracat, cu o pasarica pe umar intra in restaurant
Vine chelnerul si il intreaba ce doreste.
- O ciorba pentru mine si 2 ciorbe pentru pasarica mea, o friptura pentru
mine si 2 cotlete pentru pasarica mea, o baterie de vin pentru mine si 1
sticla de Gin pentru pasarica mea iar la desert, clatite cu ciocolata
pentru mine si 2 Kg de inghetata pentru pasarica mea .
Chelnerul se duce la seful de sala si spune:
- Sefu' ..am un nebun care a comandat ..
Seful de sala se duce, la client, spune ca chelnerul nu a inteles bine si
mai ia o data . aceeasi comanda.
I se aduc domnului cele comandate si dupa jumatate de ora domnul cheama
chelnerul sa plateasca ..
Totul era mancat si farfuriile goale.
Domnul plateste, iar chelnerul isi cere scuze si intreaba:
- Nu va suparati, dar . ce e cu pasarica asta a dumneavoastra?
Domnul zambeste si ii spune:
- Eu sunt pescar .
- Si ? intreaba chelnerul
- Pai am prins pestisorul de aur si a spus ca imi indeplineste 3 dorinte
daca ii dau drumul. Prima dorinta a fost sa fiu foarte bogat si sunt
A doua dorinta a fost sa fiu un barbat foarte frumos si potent si sunt.
Si a treia dorinta a fost sa am permanent langa mine o "pasarica" mica,
mica si nesatula.
SI UITE CE A INTELES PROSTUL ALA DE PESTE !!!!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu